Наші новини

Події та життя Школи Музейних Лідерів

Другий день ІІ сесії Школи музейних лідерів: враження слухачів

Учасники продовжують ділитись своїми враженнями від навчання в освітньому проекті НМІУ «Школа музейних лідерів».

 Михайло Розанов вивчає культурологію в Донецькому національному університеті ім. Василя Стуса, який розташовується зараз у Вінниці. Перша освіта Михайла – архітектор. Тому він із особливим нетерпінням чекав на лекцію головного архітектора Меморіалу Шоа в Мілані Гвідо Морпурго.  «Лекція була дуже пізнавальною. Про сучасні тенденції музейного дизайну та зонування музейного простору інформації в Україні бракує. З практичної точки зору було корисно дізнатися, як завдяки геометричним формам поєднати історичне приміщення з наповненням виставки. Це безумовно справляє на відвідувача великий психологічний вплив»,  - говорить Михайло.

 

Михайло IMG 6338

 

За словами Михайла, він перебуває під враженням, як в Італії зберігають пам’ять про трагічні сторінки історії та про репресії єврейського народу: «Сьогодення потребує сучасних методів. Інтер’єрні рішення допомагають краще засвоїти важливу інформацію, особливо про трагічне минуле».

Окрім візуального наповнення музейного простору, слухача з Вінниці цікавили також особливості роботи з аудиторією. «Раніше я мав досвід проведення екскурсії в культовій сторуді, - розповідає Михайло. - Завдяки лекції Анни Вощінкіної я краще знаю, як тримати увагу в роботі з відвідувачами різного віку та різного освітнього рівня».

Під враженнями від програми  Школи музейних лідерів перебуває також Анжела Железнякова – старший науковий співробітник Національного історико-архітектурного музею «Київська фортеця».  Найбільше їй імпонує такий підхід до справи спікерів Школи, коли слухачам не тільки розповідають про певну  царину музейної справи, але й заглиблюють в історію.

 

Анжела IMG 6343

 

«Сьогодні Гвідо Морпурго не просто прочитав лекцію і ознайомив нас зі своїм доробком і найсучаснішими трендами. Лектор розповів, для чого потрібні такі колосальні зусилля з перетворення простору», - говорить слухачка Школи.

На думку Анжели, важливо було побачити, як вміло в Мілані модернізували  історичну будівлю, зробили її цікавою для сучасників. «Стару споруду вміло пристосували до потреб громади. Там зробили бібліотеку, вона приносить користь молоді, яка навчається. Такий досвід мають переймати українці»,  - впевнена Анжела Железнякова.

ПОШУК